Barven

MÅNDAG. Finally har jag kommit på det, yes! Satt på bussen hem från körskolan (där det gick väldigt bra) när jag som vanligt börjar tänka på alldeles för onödiga saker. Nu ska de i klassen lyssna upp eller alla som har Peter Barvestad i något ämne och någonsin skickat lite mail med honom. Folk i klassen säger att de där tecknena under hans signatur på varje mail är ett dåligt försök på en smiley - FELFELFEL (som de i fem myror är fler än fyra elefanter säger). Jag har listat ut sanningen, jag har svaret, jag är nästintill odödlig. Det är ett sånt där fäktnings svärd! Vad hade ni gjort utan mig? Nu slipper ni klura på det. Bra va?

Hälsn

PETER
-)--------

Kommentarer
Postat av: Agnes

Jag trodde också att det var en smiley först och blev lite gladare eftersom det gjorde det, i övrigt lite halvkalla, mailet mer vänligt. Men sen såg jag att sådant var minsann inte fallet...

2009-04-20 @ 19:38:45
Postat av: Jesper

Bra info sofie ;) du tänker för mycket <3

2009-04-20 @ 20:30:27
Postat av: Svar på Agnes

Haha, javisst, för han är fan en hel jävla icecub när han skriver mail. Tur att jag såg det och har informerat väldigt många om det hela nu :)

2009-04-20 @ 20:41:20
Postat av: Svar på älskling

Tack, kände att folk ville veta det. Jao, kanske lite ;)

2009-04-20 @ 20:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0