Årets första grillning

LÖRDAG. Kanske är jag lite sen? Bryr mig inte, vill bara ner och äta, jag känner doften, det jobbiga är bara att jag vet att jag inom ganska snar framtid kommer ha tröttnat på grillning, speciellt på potatissallad!

Vi är dävna här hemma och det känns lockande att bara ligga och kolla på robinson och svulsta i oss något av onyttig genre (Hon hävdar dock med bestämdhet att man alltid säger changer istället för genren, google).


palace otroliga stämpel som fastnar överallt när man sover
och sitter fast i ungefär fyra dagar.
Hur många märken tror du att jag hade imorse när jag vaknade? Den som gissar rätt bjuder jag på en piggelin eller Mcdonaldsglass :)


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag hade fem :-) haha!

2009-04-18 @ 20:11:12
URL: http://kajsacarlssson.blogg.se/
Postat av: Anisa

Sofie du får sova med en påse på handen förstår du väl. (: Haha ser verkligen inte alls lockande ut med massa märken över hela kroppen. Fast jag tycker ändå att det är lite synd att vi inte låg i juli månad och att det var så varmt att du var tvungen att sola och bada ute. Då hade nog folk småglott lite på dina sexiga märken. Mysiiigt (: Föresten snyggt linne/klänning. Like the color. (:

2009-04-19 @ 15:36:49
URL: http://aalekic.blogg.se/
Postat av: Svar på kajsa

Då vann jag över dig ;)

2009-04-19 @ 16:25:14
Postat av: Svar på anisa

haha, ja att jag inte tänkte på det, visst kanske lite för full för att lägga märke till såna saker, men ändå ;). Dom är galet sexiga och jag hade stolt gått ner till stranden med dom :P. Tack, det är en ballongklänning från Daily.

2009-04-19 @ 16:26:34
Postat av: Anonym

jag hade 4. Skiten har inte gått bort ännu.

2009-04-19 @ 21:12:19
Postat av: Svar på vad jag tror är anonyma elsa?

Haha, då vann jag över dig med. Jag kör med scrubgele och scrubhandske bara den på handleden som syns lite granna nu :)

2009-04-20 @ 08:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0