Adam, har du inte gjort lite uh uh med Eva än?

TISDAG. Är hemkommen från staden och har fått en massa gjort redan. Jag har avklarat min första tradera auktion (kommer bli ungefär 150 stycken till), avbeställt ett paket från H&M, hämtat alla skolböcker jag kan tänkas behöva för de fyra skoluppgifter jag har under lovet och fått lite shoppat nu när mitt shoppingförbud äntligen är över - och vilka fynd sen!

saltvattenspray, Kicks 40 :-
sandaler med nitar, H&M 130 :-

På bussen in satt en hel lekis fritidsklass, det konstiga är att pojkarna blev knäpptysta så fort fröken gick och när hon kom igen började de skrika och slåss. Flickorna satte sig i mitten av bussen och började sjunga till någon låt de hade på sina mobiler (så där som de gör på eva och adam). De var högst åtta år.. Och på bussresan hem var jag tvungen att slänga min nyinköpta glass "så är det ju bara" sa den elaka buss chauffören med en hånleende. grr.

Kommentarer
Postat av: fannie

FYFAN VAD SNYGGA! jag vill oxå ha sådana... 41?

2009-04-14 @ 19:02:20
Postat av: Svar på Fannie.

Tror du att H&M är gjort för jättar eller? HAHA! Haha, ne, jag vet faktiskt inte, men det är ju mycket möjligt eftersom det är en ganska ovanlig storlek HAHAHA! Ne, men nu får jag skärpa mig (seriösa blicken på) Det finns liknande på New Yorker annars, där vet jag att de har storlek 41. HAHAHAHA ;D.

2009-04-14 @ 19:28:02
Postat av: Fannie

hö-hö... kul :P Kan ha 40 med, ibland.

2009-04-14 @ 19:55:35
Postat av: Fannie

De brukar ha 40 eller 41...

2009-04-14 @ 19:57:44
Postat av: Svar på Fannie

vad bra ;)

2009-04-15 @ 10:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0