50 dagar diet kvar

MÅNDAG. Idag börjar dietandet och tränandet inför beach 2009. Egentligen skulle jag ha varit tvungen att spendera hela dagen (kl tio-sju) på stan idag för att ha en lektion, en körlektion och en teorilektion och däremellan en massa dötid. Men jag var duktig och lyckades avboka körlektionen så att jag skulle hinna vara hemma något idag och slippa sitta inne i stan och dö.

Dagens första och ända lektion är avklarad likaså utvecklingssamtalet. Inte så givande något utav det, bara Arvids vackra lappar om att jag var snygg idag - med världens fulaste smiley efterråt, vet inte hur jag ska ta det? Jag tar det posetivt :P.

I vanliga fall hade jag kommit hem och slängt i mig en massa kex och lite små godis vid det här laget för att hålla mig lite små mätt tills mamma eller pappa kommer hem och lagar mat, det är ju inte så jävla nyttigt, men idag tog jag tag i mitt liv och micrade lite spaghetti och köttfärsås - den första nyttiga dagen är avklarad, ingen mer mat för sofie idag!


väska - wedins liten kofta - h&m spräckligt linne - only klocka - regal svarta jeansleggings - vila
vita sneakers - h&m pärlöronhängen - glitter fläta med knut där bak - sofie.

Kommentarer
Postat av: Syster

Äh, det där är bara löjligt! Ät så man må bra. Ingen människa ha dött av att äta 10 ggr om dagen, bara man gör de i normala portioner!

2009-04-20 @ 13:38:59
URL: http://theloved.blogg.se/
Postat av: Svar på syster

Bara frör att du lyckats gå upp i vikt för första gången i ditt liv utan att det ens syns! Förstår verkligen om du gråter dig till sömns varje natt ditt fetto..

2009-04-20 @ 19:27:15
Postat av: Syster

Du väger ju typ 2g, du hade kunnat gå upp 5-8 kg till utan att det skulle se fel ut

2009-04-21 @ 06:55:35
URL: http://theloved.blogg.se/
Postat av: svar på syster

sch!

2009-04-21 @ 17:53:28
Postat av: Anisa

Snygg outfit! Gillar flätan och faktum att du har har rakt hår (: Good shiit :D:D

2009-04-21 @ 20:12:53
URL: http://aalekic.blogg.se/
Postat av: svar på Anisa

Thanks gorgeous! Jadu, det är lite för rakt ibland :).

2009-04-21 @ 21:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0