- Hur hinner du byta kläder emellan?!

MÅNDAG. Såna här dagar får det gärna komma fler av - nytta och nöje. Övningskörde med mamma där bak i bilen, får vi hoppas att mamma också kan vara i närheten lika sträng som Eva är. Efter det gick vi upp till Kullzenska och min annars så superduper nyttiga mamma bjöd på en kycklingbaguette och en kaka med te, blev mysigt prat och jag tror bestämt det var första gången jag och min kära moder tog en fika. Jag drog ner mamma på H&M och bad henne hålla ut armen och gå efter mig. Jag hängde på galge efetr galge på hennes arm med saker som hon skulle prova.

 - Det hemska är att min mamma köpte en kjol i storlek 34 och ett par shorts i 36, och dom var för stora! Smalare än mig?
 - Det underbara är att vi utan några problem kan låna allt förrutom långbyxor av varann.

Vi gjorde precis samma procedur på Lindex och mamma har knappt under hela sitt mamma-liv bytt kläder så ofta och under en sådan press. Blev 1 kjol, 1 klänning, 1 shorts, 4 linnen av olika slag, 2 skor och som tack för hjälpen fick jag en jätte söt stickad vit väst. Allt detta måste göras om Mamma, det var skit trevligt <3.


halvt genomskinlig polotröja, Gina läderskärp, Diesel   Så här äter familjen Johansson onyttigt :)
ljusa Jeans, Armani. Är mammsen smalare?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Polon är ju från mig, som jag vuxit ur. DEt är inte mammas :s

2009-04-27 @ 21:22:15
Postat av: Svar på anonyma Syster?

Polon har jag köpt alldeles själv på Gina när den var nersänkt och jag skrev aldrig att den var mammas.

2009-04-28 @ 10:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0