Välkommen till en lätt stavad blogg

MÅNDAG. Jag har precis gjort klar dansen och sitter och lyssnar på Melissa Horns långa nätter, underbar. Ska uppdatera den gamla bloggen en sista gång innan denna är den aktuella bloggen. Jag ligger helt i schema med alla läxor och är lite mindre stressad än vad jag brukar vara.

Satt och försökte leta upp de låtar jag behöver till idrotten imorgon. Det var väldigt svårt att hitta med rätt tempo och jag satte inte ihop någon dans förrens nu ikväll vid fem tiden, så hade inte så mycket att gå på. Men nu har jag gått igenom hela den en och en halv timme långa dans lektionen jag ska hålla imorgon och duschat, jag känner hur träningsvärken smyger sig på mig, gillar inte känslan!

I fredags kom min Baby med posten! Var precis så blank och vacker som jag föreställt mig. Tonerna smekte sig fram och filmerna överträffade mina fantasier. Jag pratar om min nya mp4. Den som ska göra så att jag orkar lyssna på musik igen, så att jag och matilda kan sitta och kolla på DH avsnitt på tråkiga seminarium i aulan, att jag kommer kunna kolla ifatt alla gossip girl avsnitten som gått på tv och ta kort om kameran är glömd hemma. Just nu är jag väldigt lycklig, hennes namn är Baby <3

förra veckan fick vi internationellare helt plötsligt 220 kronor av skolan. Gissa om jag blev lycklig, jag som hade ställt in mig på att ha noll kronor i plånboken tills nästa vecka. Tyvär hade caféteria äntligen köpt in mina älsklings klubbor. Såna med jordgubb och vanilj. Så då gick pengarna åt fort. Eller tio kronor iallafall, vilket är väldigt mycket pengar att lägga på godis för mig nu mer.


My little Baby girl

Kommentarer
Postat av: elin

hahah, det är fler som gjort det faktiskt ;) skulle vara lättare om den människan tog bort sin blogg kan man tycka.

jag går på cis :) dudå ?

2008-12-02 @ 12:16:08
URL: http://elinlouises.blogg.se/
Postat av: Matilda

Fin din nya blogg blev :)

2008-12-02 @ 13:49:19
Postat av: Anonym

Det kan jag hålla med om. Nej, vad skoj, vilket program?

2008-12-02 @ 16:49:21
Postat av: Anonym

tack söte :)

2008-12-02 @ 16:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0