Vad är din syn på saken?

SÖNDAG. Har kommit hem från mormor och städat undan lite i mitt rum. Kollat igenom mina arbetstider under lovet och sånt, blir lite smått deprimerad, men får tänka på att dom pengarna går direkt till fylla-18-och-gå-ut-på-puben kassan. Kollade även igenom min mapp ifrån estetisk bild ifrån början av ettan. Mycket mysigt. Så här vackra klasskompisar har jag än idag :)


Ida Andersson Nilsson  Ida Franzén                     Oline Eide

Hittade även en bild som blev ganska hyllad av den bild lärare vi hade under några veckor. Jag förstod tyvär inte det där oändliga ljupet som hon pratade om..


Kommentarer
Postat av: Frasse

Jag tycker bilderna är skitsnygga :P

2008-12-15 @ 17:19:31
Postat av: Svar på Frasse

haha, tackar. Brukar du måla?

2008-12-15 @ 21:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0