Total latdag med jordskalv.

TISDAG. Det var nog inte så jätte många som märkte men imorse runt sex, ska det ha varit ett jordskalv. Scary, typ första någonsin i Sverige, vi är nära jordens undergång nu! Sånt är livet, som jag och Matilda alltid säger så kommer det alltid massa förhinder PRECIS när vi är tillräckligt gamla för något. Så jag slår vad om att jorden ska gå under när man ska börja skaffa barn eller gå i pension, så jäklans typiskt, eller hur matilda? Alla cykelhjälmar och blås och allt-annat-jag-inte-kommer-på-just-nu som varit emot oss ;).

Jag är så förslappad så jag håller på att dö av lathet. Nästan så jag vill stressa lite och ha lite måsten nu, självklart inget som har så super mycket med skolan att göra men ändå. Bara så man känner att man inte kan ligga framför teven hela dagen och gå upp 0,3 kg på en dag..

Imorgon blir det snacket, staden och hoppas på något avslappnande skoj till slutet av dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0