tjugo års firande

LÖRDAG. Släkterna började rulla in vid halv fyra tiden och vid halv fem var huset smockfullt. Det bjöds på exotisk fläskfilé för dom som ville ha det och bara filé med strips för oss barn osm inte klarade av currysmakerna, synd att vi var så många barn bara - fick bara en portion, var slut när jag skulle hämta nästa gång, så tog mig lite Gott&Blandat istället, det är också en bukfyllnad!


Jesper och Snuppe.       Exotisk fläskfilé.             Sengångare.

Alla pratar i mun på varann och jesper öppnar paket i sengångartempo. Han fick blandannat, jeans och halsband av mig. Sedan matta, datastol, kranvattensfärgare, någon datagrej, massa pengar från resten och hemmagjort cdställ från SnuppeBerto ;P.


Kallt vatten.            varmt vatten.         we are genius.

Släkterna åkte hem ganska sent, men jag körde på klocka-på-armen-men-aldrig-titta-på-den så jag vet inte när. Bara magnus och bodil kvar i slutändan i alla fall. Trevligt trevligt. Sedan åkte även dom. Jag, Charlotte, Theo och Sissi körde plockepinn och familje geni. Klockan närmade sig nog ett när det bara var törstiga jag och challe och pojkarna uppe. Vi körde TP tills våra geniknölar hade ramlat i diket allihop. Vi tog en halv powernap inne i tukks nyrenoverade rum innan vi förstod att det var dags att verkligen gå och lägga sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0