Tipp Tapp Tipp Tapp.

SÖNDAG. Vaknade för ett bra tag sen och skulle smyga ur sängen för att inte väcka jesper, det tog ungefär 20 minuter. Sen skulle jag sätta på tvn väldigt lågt för att inte alla utmärkande ljud som fotsteg och sånt skullr höras. Då vaknar han när jag lägger ner kontrollerna - fan! Kom ner och han hade halvsomnat om, startade datorn och man hör: Vad ska du göra på min dator? Försöker lugna honom med att jag inte ska döda hans älskling (..än). Han somnar om, tukk är sällskaps sjuk och kommer in, jesper vaknar. Nu vågar jag inte ens vända mig om och kolla om han somnat om.

Nä vet ni vad, Harry Pottsork på femman, sedan ska vi åka ner och fira mormor filmjöl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0