Snyta sig i strumpor

TISDAG. Resturang med familjen är trevlig och jag har inte blivit magsjuk än i allafall. Samtals ämnen som hanteras under resturang besök är alla tabbar jag och sara någonsin gjort, tyvär har inte sara gjort så många. Så vi sitter alltså mest och skrattar åt hur dum i huvudet jag är :) Snyter mig i strumpor, äter slipsar, bankar mig på näsan..

Jag blev mätt och dom andra såg också rätt belåtna ut. Jag körde och mamma tjatade om att jag måste skriva in mig någonstanns snart. Men varför? Jesper kör mig. Hela familjen kör mig. Matilda kör mig snart. Vad ska jag då med ett körkort till? Jobb säger du, nej säger jag.


Korsett?                                                   Storkofta?

Blev storkofta, smart drag av sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0