Snäll, snällare, 2009?

Årets ups and downs

Januari
Motions simmade mycket
Jesper hade fullt upp med paintboll
Matilda firades lite hemma hos Mackan på sin födelsedag
Stressen blev total efter slappt jullov

Februari
Shakespear med klassen
Skörtelfeber vilket innebar att ligga under kniven
Fick se och härma Skorpan i en massa veckor, han dyker fortfarande upp ibland

Mars
FNrollspel med obekväma kläder och sena dagar
lyckad Cfest, även om vi kom alldeles för sent
Jag blev glasögonorm
Bowlade på min födelsedag
Sara kom hem efter nio dagar på sjukhus för punkterad lunga, åkte in några dagar igen

April
Tråkig tom månad med undantag för Annas fest

Maj
Ullared med billigt shoppande
Seriös träning i skolgymmet
Staggjakten med Spicegirls - fuck victoria!
Spackla och måla Jespers rum
Springande till springbreak för att se Takida

Juni
Skräpplockning till missär i vassmolösa och hagbyhamn
Alla studenterna avlöste varandra
Matilda var i S:t Tropez över midsommar och lämnade oss hemma

Juli
Mer skräp
tre veckors hårt arbete med solande nere i stugan på eftermiddagarna
Matilda låg i köpingvik under dessa tre soliga veckor
Vattenfestival där jag äntligen fick ihop Matilda och Mackan , paren mös och jag satt och tittade på
Lars Winnerbäck med picknick och allt

Augusti
Astrid Lindgrens värld med älskade kusiner
Göteborg och hade det fint
Kräftskivor med mitt kräftätar beroende

September
BULGARIEN! Kan inte förklaras, sunny beach är himlen på jorden
Magsjuka vilket resulterade i viktnedgång
Matilda blev tanställningslös efter 1½ år

Oktober
Pluggmånad
Stockholm med bästa och hade as skoj och pengarna rök
Matilda fann kärlek
HALLOWEEN! Vi var lätt snyggast

November

3 år med jesper
Mycket dansande
Fina kort med Matilda som kommer synas under kommande år

December
Plugg vägran
Jesper 20 år
Jobba med larm och inbrott involverat
NYÅR!

Läste någonstans att detta ska bli det snälla året där vi ska bekämpa kränkningar och annat. Jag är på, då jag har slutat hata och fått acceptera att jag inte precis ALLTID kan få som jag vill.

Förhoppningar för 2009

pub och krogbesök i oändlighet
resor av alla dess slag
kärlek består
ekonomin stannar på ett måttligt dåligt stadie
bättre jobb
körkort
soligt sommarlov
egen lägenhet


Kommentarer
Postat av: Anonym

förhoppningen om krogrunderna behöver du ju inte fundera på det kommer vi fixa alldeles galant:P hahahoppas du hade en bra kväll igår nu är det inte övedrivet många dagar kvar sen är det dax för krogen;D

2009-01-02 @ 00:50:41
Postat av: Anonym

glömde skriva att det var från mig :D / Jokko

2009-01-02 @ 00:52:04
Postat av: Anonym

Haha, ne det var mer som ett lovande till mig själv så att jag inte latar till det ;). Jag vet, helt galet, inte ens tre månader kvar nu :D!

2009-01-02 @ 15:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0