Slå in pannbenet på farmor och träffa nemo.

SÖNDAG. Det är rätt, jag träffade och inte hittade Nemo. Nemo är världens lilla gull, fortfarande valp pälsen på huvudet. Han är redan som en fullvuxen hund och han är bara fem månader, ett år till så ska han vara färdigväxt, oh jesus.

Vakna upp vid ett tiden och hata den konstiga men snygga äckarklockan som får för sig att börja ringa ibland, men den är ack så snygg för att slängas ut. Tar resan hem till äldsta faster Mia som fyllde förtiofyra. Träffa min släkt är inget jag verkligen vill, jag skulle mycket hellre träffa en familj i taget, inte alla samtidigt, för alla blir liksom lite smått dumma i huvudet. Så där dumma i huvudet så man sitter och pekar finger åt farmor som sitter rakt över bordet när hon tittar åt ett annat håll. Förstår ni? Och min såkallade kusin, Rasmus, som inte ens vet vem jag är spyr mitt under middagen - jag ställde mig i tvättrummet i en kvart och höll för öronen. Jag måste gå i terapi innan jag ska skaffa barn som spyr och det där andra.


Emelie gick lös med kameran :)

Farmor. Ja, vad finns det att säga om denna människa jag kände en gång i tiden (två år sedan). Hon utnytjar alla hon känner. Hon låter Rasmus mamma (min faster) punda ut henne på pengar och försöker dölja att det händer för resten av släkten. Hon säger bara att jag är fin om jag har kjol och frågar om jag brukar vara spaklad när hon ser mig utan smink. Hon nästintill hatar min stackars emelie, det är det sjukaste, vad emelie än gör så ska det genst sluta. Jag sa emot farmor två gånger med ironi och dolt budskap igår, hon fattade, men ignorerade mig där efter. Antar att jag bara får andas och ha med mig Babymp4 på julafton för att inte säga något dom kommer ångra att dom lät mig säga..

Jag och jesper åkte tidigt ifrån kalaset, hämtade upp tukk och Charlotte och hem till Hanna och Danny, en miljard gånger trevligare! Fick se deras nya hus ute i skogen och så självklart träffa nemo. Danny fick börja med att leta fram glas till oss flickor och starta brasan. Det höll på att bli en smärre explosion utav att Hanna Lousie, som Danny säger hade lagt ett gansla explosivt vapen på en stekhet kamin. Go Hanna! Minnen diskuterades och sommargrillningarna blev planerade.


Ni ser den nu omtalade köks-
lamapan i bakgrunden, designad.

Kommentarer
Postat av: Hanna

En mycket trevlig kväll :) Tack för att ni kom ut, trevligt med lite vinpimplande och sommarplaneringar :) Ses juldan :)

2008-12-22 @ 22:57:45
Postat av: Hanna

Haha, tänk om ingen hade märkt det explosiva vapnet i tid, då hade det kunnat hända hemska grejer :O Usch & fy ;)

2008-12-22 @ 22:59:10
Postat av: Svar på båda Hanna :)

absolut. Ja, katastrof. eller korvstroganof som jag säger ibland, för det är väldigt äckligt..

2008-12-23 @ 12:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0