Sifferknarkare

ONSDAG. Ida var ganska konstig idag. Hon började räkna ut några konstiga procent  på hur mycket kärlek det var emellan folk? Hon och Billy som jag kallar honom fick 99% "jag har aldrig fått så högt innan". Sophia och Jman fick 46% tror jag det vra. Sedan började Ida räkna på mig och jesper, det värkade liksom som om siffrorna ildrig tog slut, så vi hattar på att den är oändlig. Efter det satt Sophia och gjorde såna där uträkningar hela lektionen.

Kom hem efter lång dag och får mitt nya arbets schema, skoj. Ne, det var inte ett dugg skoj. Det kändes som om mitt lov försvann lite mer. bit för bit..

SOFIE JOHANSSON
JESPER WILNERSON
LOVES

(Hur räknar man ut det här nu då?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0