Pedofil

FREDAG. Haha, ne pedant var ordet jag letade efter :) Blev inget jesper igår, var för gott med skumtomat toppade i chocklad foundu.

Jag har precis bäddat om sängen, bytt och strukit gardiner, startat brasan, vattnat blommorna, lagt in en tvätt och kollat igenom hela ebbas blogg. Nämnde jag att jag vaknade klockan tio? Jag jobbar ganska effektivt, men jag skulle hänga in lite kläder och får en chock. Eftersom hela min garderob består av hundrafemtio galgar ungefär, så har jag två ställen där jag hänger de galagar som för tillfället inte har några kläder att hänga upp. Men imorse hängde det en tom galge mitt bland alla använda galgar :O. Jag började leta ifall tröjan ramlat av, om lillsofie  varit här och lånat något och om sara varit inne och tagit någon tröja. Jag blev så arg på sara att jag höll på att gå in och väcka syster som jobbat natt. Jag tog i galgen för att hänga den där den ska hänga, då fick jag en as läskig flash back, och jag kom på att det var jag själv som gjort det! "Och?" tänker ni nu. Jag kan inte riktigt förklara det, men det var en väldigt konstig känsla för någon som mig som är så pedant hade gjort det själv, även om det bara var en gamal galge..

Första lediga dagen, nästan så man blir lite religös så härligt det är. Kanske ska gå ner och kolla lite tv och äta en skinkmacka för att fira. Skriva om CV så det är gjort. Sen kanske jag inte ska göra någonting och toppa det med en dusch och åka hem till jesper?

Kommentarer
Postat av: elin

"Första lediga dagen, nästan så man blir lite religös så härligt det är." Haha ! :D

2008-12-19 @ 15:17:20
URL: http://elinlouises.blogg.se/
Postat av: Svar på Elin.

Men det är ju så, antar att du känner igen känslan :)

2008-12-19 @ 15:41:12
Postat av: My

vi är religösa det vet du, thank god!

2008-12-20 @ 20:30:34
URL: http://myhansen.blogg.se/
Postat av: Svar på my

jag vet, kristus i våra hjärta till våra lekamen smälter ihop med nattvardsvinet!

2008-12-22 @ 18:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0