Otur i turen

ONSDAG. Det är väl så man brukar säga? Eller kanske tur i oturen? Jag har i alla fall haft en jävla otur för jag är väldigt magsjuk. Blev det igår vid klockan ett typ. Och sedan dess har jag mått jätte illa, feber och huvudvärk. Det ända som är posetivt är att jag är den ända som inte kommer gå upp ett jota under den här julhelgen - jag började den här terminen med magsjuka och gick ner tre kilo och jag slutar den här terminen med magsjuka. Otur i turen.

Imorse var jesper som ett litet barn, pojken fyller tjugo år idag och det märks inte ett dugg. Han tyckte han hade växt lite under natten och kunde inte sluta att studdsa runt i sängen och knuffa på sin döende flickvän. Mormor och Ingrid kom och jesper fick tårta på sängen och några presenter.

Det börjar bli dags att bege sig till släkten i Smedby, ska bara över till grannen och släppa in katterna.


GOD JUL! och grattis älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0