Matten sitter där den sitter nu

MÅNDAG. Jag vet inte om den sitter rätt, men den sitter någonstanns där inne i alla fall. Jag ska snart ta tag i min hygien och duscha håret ;). Har lite smått ångest över hur jag ska klara av vikten under veckorna som kommer nu när dansen slutat och danserna och idrotten snart tar slut. Att gå ifrån fyra intensiva trännings tillfällen i veckan till noll känns inte så upp piggande, förrutom för mina axlar som kommer slippa tunga väskan till skolan tre dagar av fem skoldagar.

Jesper har varit här och bankat in tal, som liknar heroglyfer för mig, i min skalle och lämnat min BABY!
Hon är fullproppad med gossip girl avsnitt och när dom är avverkade så blir det nog sex and the city säsongerna. DH kommer jag nog ändå hålla som en liten tradition att kolla på hemma hos jesper. Det är extra mysigt där, jesper kan göra vad han vill vid datorn ett tag och perfekt till mina och matildas egna härliga förfester :)

Ne, juste, duschen kallade, så var det. Läsar rekord idag på denna bloggen tror jag bestämt - 32 fina människor. Blir så fruktansvärt nyfiken på vilka alla är!

Kommentarer
Postat av: My

en är jag :D men mig är du inte nyfiken på, för du vet

2008-12-08 @ 23:02:36
URL: http://myhansen.blogg.se/
Postat av: Svar på MY

Haha, sötwe, dig har jag ju redan sten koll på! Vem är den gamle patetiska på din blogg?

2008-12-09 @ 09:47:26
Postat av: Jesper

Det kanke är en han ;)

2008-12-09 @ 21:05:30
Postat av: Svar på jesper.

Baby är en tjej, så är det bara!

2008-12-10 @ 18:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0