LillSofie lyser upp dagen

TORSDAG. Jag har idag inhandlat och slagit in dom första två julklapparna! Det kändes skönt, synd bara att jag har mycket kvar och pengarna börjar ju så klart minska lite.

Puss på pappret!

[X] Matilda 300-400 kr
[  ] Jesper 1000 kr
[  ] Mamma och Pappa 100-200 kr
[/ ] Syster 150 kr
[X] Sund kusinerna 100 kr
[  ] Nilsson kusinen 50 kr

Kan tyckas att det är väldigt mycket pengar till matilda och jesper. Men det är bara en självklarhet, matilda är min bästa vän, lite som en tvilling efter 8 år av konstant vänskap. jesper får lite mer eftersom han råkar fylla år på jesus födelsedag. Så det blir alltså julklapp/födelsedagspresent/20år presenter - och sånt är dyrt.

Ute på stan tidigare fick jag också en fruktansvärd huvudvärk som inte fortfarande riktigt har släppt, känns som om jag är lite halvkrasslig hela tiden nu, ska bli skönt med ett lov snart, tyvär ska man ju jobba då.. Träffade Lillsofie och det är ju lika trevligt varje gång och hon kommer snart upp hit till mig igen och ska lämna lite kläder och smycken och antagligen låna med sig lite hem igen om jag känner stumpan rätt ;). Vi har det bästa klädvänskapen någonsin tror jag <3

updt.

När Lillfisan nu fått sina kläder och vi har skitsnackat klart så har jag duschat och flätat håret ochska jag försöka sätta mig lite med svenskan och psykologin för att få vara helt fri fram tills söndag kväll. Jag vill ha helg, shopping turer med älskling, massa julskinkesmörgåsar och mys.

Kommentarer
Postat av: Lillsofie

hihi.. & du är det bästa lillsofie vet ! <3

2008-12-11 @ 20:51:55
Postat av: Svar på Lillsofie

Fan vad söt du är!

2008-12-12 @ 10:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0