Kvalitet

SÖNDAG. Två svenska kvalitets produktioner en sån här söndag, tror jag smäller av. Båda är väldigt allmänbildande och .. störda :)


Erik&Mackan - Mackan vann.               Morgan Pålsson - Robert blir känd.

Stog och tänkte på hårfärger nu när jag stod i duschen. Jag har en hårinpackning för färgat hår, även att min toning jag hade i för ett tag sen för länge sen är borta. Vad kan då vara skillnaden? Varför går vi liksom på det? Ne, inte det tänkte jag inte på. Jag funderade mer på hur fubbigt det är för dom som är råttfärgade. Dom kan färga blont när dom vill med oftast bra resultat och brunt utan några problem alls. Så jäkla fubbigt. Brunnet kan ju bli blondiner, men hur ni än gör - det syns! Och blondiner kan ju bli brunnet, men usch vad plastig känsla det blir. Så vad gör då vi röd, blå och grön håriga? Ne, juste det finns inga grön och blåhåriga - då var det bara vi stackars rödhåriga kvar. Vad gör vi egentligen? Blondera - blir det inte orange då? Brunett - Då blir våra varma färger till lakan i ansiktet.
Gud hjälp oss, det var väl din förbannade idé det här med rött hår..
Shit, både mackan och morgan är ju lite rödhåriga ju! Jag är synsk.. Som Cartman var tidigare idag :O

Kommentarer
Postat av: Matilda

Du ska vara glad över att du har en sådan unik hårfärg, det är inte heller bara att den är unik den är super fin också!

2008-12-29 @ 16:45:14
Postat av: Anonym

Ha en trevlig kväll! :)

2008-12-29 @ 16:47:16
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Anonym

blablabla, så säger du bara för att du är min kompis.

2008-12-29 @ 20:20:11
Postat av: svar på matilda.

blablabla, så säger du bara för att du är min kompis.

2008-12-29 @ 20:20:43
Postat av: svar på emmie

Tack. Detsamma.

2008-12-29 @ 20:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0