Knakar i fogen

MÅNDAG. Haha, lampan i badrummet är jätte konstig på morgnarna. Den funkar bara helt om man öppnar skåpet så det slår i väggen lite löst.. Nu sitter jag här och väntar på att bussen ska ta mig till fjärran land, skolan. Efter skolan blir det some serious xmas shopping. Sedan hem till jesper en snabbis innan jag ska hem och inte göra någonting! eftersom jag strejkar ifrån hemmaskol arbete den här veckan :P. Det jobbiga idag är bara om jag bär med mig min dans väska helt i onödan, för jag kommer inte ihåg vilka dagar hon sa att vi skulle dansa och vilka hon sa att vi skulle prata och kolla på film :/.

Updt. 07.41
Ja då blev det ett problem mindre med stora dans väskan, eftersom jag missade bussen och då kommer komma försent till dansen. Visste egentligen inte om jag skulle kunna vara med på dansen, har så fruktansvärt ont i framsidan av smalbenet, stört ont när jag går ut. Så nu får jag köra med varma stövlar tills mina smalben blir normala igen. Sitta och vänta tills tjugo över åtta bussen och göra ett nytt försök att hinna med till skolan. Sedan sätta mig med historian innan samhäll och psykologin. Sedan blir det staden, blir så glad av att handla :)

Updt. 08.29
Haha, jag missade den här bussen med, jobbig jag är. Nu var jag nere och öppnade dörren för plingande granne med som frågade om jag skulle ha skjuts för att dom sett mig missa bussen. Men jag klarar mig. Nu är det en timme tills bussen går och jag tänker inte sitta här uppe och klicka runt och glömma tiden igen. Nu får vi hoppas att jag inte skriver mer försen lååångt senare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0