Klantorsel

TORSDAG. - som mamma skulle sagt. Klockan är bara åtta, jag sitter i skolan, vi börjar kvart i tio.. Det här var inte ett dugg skoj, glömde att vi hade sovmorgon, det hade gett mig lite mer än en timme mer sömn. Kom på att vi hade sovmorgon när bussen var vid sjukhuset. Jag som mådde så bra och var så pigg precis innan jag kom på det. Usch.

Jaja, nu hinner jag iallafall plåstra om min ena häl och kolla på älskade gossip på min Baby, som jag inte kollat på sen i måndags, fy mig, nu är det dags. Kolla om jag har något att städa ur skåpet här i skolan med, tror inte det eftersom jag är "den som har mest ordning på alla sina saker" enligt Li. Får passa på att tacka Li och Stina för quizen igår också, jag tyckte iallafall den var jätte bra och rättvis, så struntar jag i vad Adam säger.

Kommentarer
Postat av: ebba

japp;) fast hade slutat ett tag:) men kärlek på din bloggdesign ju! sjukt snyggt!

2008-12-18 @ 10:03:12
URL: http://rebelterritory.blogg.se/
Postat av: Svar på ebba.

härligt att du är tillbaka iallafall. Senare idag när jag har tid så ska jag läsa igenom hela alltet! Nemen tack snälla :)

2008-12-18 @ 11:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0