Kattöra och mus

MÅNDAG. Precis kollat på Simon och Thomas, jag tror inte den stumme gamla kvinnan tyckte om det dom gjort, vet inte ens om jag hade klarat av det dom gjorde ikväll.. Sitter här med kissamissa som ligger mellan min mage och tangentbordet. Måste klicka på hennes mysiga lilla öra varje gång jag trycker på punkten. Så därför trycker jag där mycket........
Även kommit på att min hand goes totally ice cold när jag har hållt den på datamusen ett tag och vänster lillfinger är alltid bortdomnat när jag sitter vid datorn.. Nu är jag i alla fall stolt över mig själv, tog mig mod och skrev äntligen :)


Dagens inhandlade
julklappar.

Är det någon mer än jag som missade blondinbella på tv och nu inte heller får på videon på tv4.se? Jag vet att vi alla är där inne och gluttar ibland, även att ingen vill erkänna det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0