spendera pengar

FREDAG. Ja, det är fortfarande härliga fredag och jag har shoppat loss, kollat på nya fina teven och laddat upp danslektionerna med klassen på youtube!

Hann tidigare titta på Are you smarter than a 5th grader? Lekisha som var med idag var faktiskt inte så dum som tidigare vuxna hjärnlösa människor har varit plus att hon hade ett härligt grove hela hon. Har även hunnit låna ut lite kläder och min cykel till min lilla Sofie. Mamma kände inte igen henne nu när hon har mörkt hår och var jätte pinsam:
Mamma- Förlåt, men vem är du?
Jag- Mamma är du dum i huvudet eller? Det är ju lillsofie, hon har varit här typ tusen gånger.
Lillsofie- Hehe, Sofie..
Mamma- Ne, det är jag inte, men hon ska ju vara ljus!

Hoppade som sagt av schemat idag vid tolv och tog mig en välförtjänt shopping tur helt för mig själv och bara till mig själv :) Sista bortskämningen av sig själv innan jul, så man inte råkar köpa något man önskat sig.


stickad med krage, 180 kr
Stickad musse och mimmi, 300 kr
Skor, 200 kr
Mössa, 70 kr
Enorma hårspännen, 90 kr
Halsduk, 100 kr
Coctailklänning, 350 kr
Fråga gärna vartifrån om ni blir sugna på något ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0