Världens längsta inlägg, på länge

SÖNDAG. Här kommer äntligen filmen ifrån förra tisdagen när jag lärde min söta klass lite jumpstyle. Det var skoj tycker nog både jag och dom. Lovat en del i klassen att kolla upp låten vi körde till, det är Patric Jumpen som gjort The secret - http://www.youtube.com/watch?v=yWvpJN4AsB8




Blev en hektisk lördag med mycket packande, stressande och en obehaglig händelse.
Åkte in och jobbade efter stressande tillsammans med jesper så det gick jätte fort, åkte till dansen för vårat genrep som gick kast. Vi fick inte köra genrep på jumpstylen vilket senare ledde till lite förvirringar..

Jumpstylen kom och gick. Tina dansade med sin pojkvän och dom var helt självklart bäst. Jag, matilda och jesper åkte in till stan, såg naken kvinna i solarium, skit läskigt!! Jag inhandlade i sista sekunden ett par stövlar. Vi åt och åkte tillbaka till dansen. Gick och köpte kaffe till söt mormor som suttit där hela tiden. Märkte att det var min tur att stå på golvet inom 8 minuter. Började springa mötte Mia och Emeliekunsin i trappen, blev hastiga kramar och Emelie var jätte glad över att få hälsa på sin "idol" eftersom dom varit inne i sporthallen hela dagen, då hon dansat tidigare på dagen. Sprang för livet ner i omklädningsrummet, upp på läktaren och lämna väska. Ner på golvet, vänta i en halv minuet, går ut på golvet och känner mig helt blank i huvudet. Låter kroppen bara röra sig och märker att den gör rätt, blir glad och slappnar av. Dansen är över inom ett naffs och jag är totalbländad efter att stått i mitten och haft strålkastare i ögonen. två minuter senare är vi ute på golvet igen och alla hoppar, vi gjorde liknande steg som dom gör mellan 1.50-2.35 http://www.youtube.com/watch?v=NDHYZtwjFTs&feature=related



Vi åkte direkt hem. Jag städade hos jesper, vilket var en riktig ungkarlslya efter att jag inte hunnit vara där på fem dagar.. Duschade, valde finkläder och småputsade tills det sken i rummet. Jesper åkte och tränade med grabbarna grus och kom hem helt förstörd ;). Matilda och jag satte oss och kollade på ett desperate housewives avsnitt och sedan begav vi oss med skjuts av tukk hem till Johanna.



Vi kom dit och det var ganska lugnt, det ändrade vi på och jag och matilda hade skoj tills hon började tjata om hur trött hon var och frågade om hon skulle åka hem hela tiden. Men jag fortsatte utan hennes sällskap och hade jätte skoj, tack Johanna <3

Kom hem vid fyra idag, städade ihop rummet och alla miljontals kläder jag haft med mig plus dom nyinhandlade som inte hade lyckats krypa upp på galgarna av sig själva. Nu har jag gett mig själv en stund vid datorn tills klockan sex. Sen blir det att duscha av helg slappet och göra-vad-jag-vill bacillerna och sätta igång och plugga framför teven. Kanske blir en uppdatering senare om inte läxor och en liten marabou daim chocklad har ätit upp min entutiasm.


Kommentarer
Postat av: Elin

Ganska långt inlägg ja ;) grymt fin klänning!



Svar: haha, inte den blekaste faktiskt ;)

2008-12-07 @ 22:41:59
URL: http://elinlouises.blogg.se/
Postat av: Svar på Elin

Otroligt långt. Tack snälla :)

2008-12-08 @ 13:13:06
Postat av: Sofia

Jo, det blir lite stressigt emellanåt, men det funkar än så länge. Kollade på jumstylen och det ser faktiskt riktigt bra ut på uppvisningen. Häftigt med strobljuset! Ska du gå kvar till nästa termin förresten? Ha det fint!

2008-12-09 @ 01:48:07
URL: http://egocentriskt.blogg.se/
Postat av: Svar på Sofia

Akta så inte väggen kommer krypandes emot dig bara! Ja, det var ballt med strålkastaren, men jag hade den i ögonen och var bländad i en fjärde del av dansen. Ja, jag hade tänkt det, bara tiden som går emot mig. Går inte att byta tiderna? Jag menar att ganska många av oss går/kommer gå ut på onsdags kvällen. Vet ju att du gör det i alla fall - Byttan tjejen!

2008-12-09 @ 09:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0