Hjälpa gud på traven

FREDAG. Inget värkar bli som jag tänkt längre, eller har jag bara en få-saker-gjorda svacka. Blev inget jesper ikväll, orkade inte åka fram och tillbaka eftersom dom ska ut ikväll och jag ska jobba imorgon. Känner mig lite handikappad.

Mamma är lite ledsen för att hennes söta dotter inte längre har fint självfall. Så hon har tvingat både mig och mitt hår till att bli "falligt". Hon masserade min hårbotten så att jag trodde att jag skulle dö. Helt frenetiskt, för att få tillbaka mina gamla självfallslockar. Jag är verkligen ledsen, men gud har lämnat mitt hår för ett tag sen. Hoppas du kan tycka om mig ändå mamma ;). På tal om mamma så ska jag gå ner och baka äckligt julgodis med mina päron nu. Även lite kolakakor, så det finns något på kakfatet jag tycker om :). Mor min undrar ibland var jag kommer ifrån - jag gillar inte att bli masserad på kropp eller hårbotten, hatar julgodis och nästan all choklad, får abstinensbesvär av för lugna helger. Mamma är massör/akupunktör, frisör, äter bara choklad nu mer och har tjatat om julgodiset i en vecka nu och somnar innan klockan tio om helgerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0