Hej gamle vän, här har du en vindruva du kan äta!

TISDAG. Vaknar av mig självt sjutton över sju, när bussen till skolan går femton över. Great, när det bara var den första lektionen jag brydde mig om. Fick matteresultaten och matilda skickade att jag nästan fått VG! Jag som var rädd för att jag skulle få sitta och rå plugga matte idag och göra om provet imorgon. Men nu är jag alltså fri från skolan hela dagen :) Ska ändå in till stan senare och köpa sista julklapparna, två till jesper och en till minsta kusinen.

Hade en sån konstig dröm/mardröm imorse när jag bestämt mig för att somna om.
Vi var nere i Sollan och Kjelles stuga, fast det var mamma och pappa som bodde där. Jag slumrade till i drömmen och drömde att jag skulle ha en fest där och sedan på kvällen skulle man gå ner till havet och kolla på en film. När jag vaknar är mamma och pappa i full gång att sätta ihop det här partyt. Dom hade lagt ut som en glid/bowling bana på altanen (så som den såg ut innan renoveringen) och en massa annat. Alla jag ville ha dit var bjudna. Men på något vis hade X blivit bjuden och hon hade tagit med sig en massa av sina lodarkompisar. Jag blev galen och gjorde allt för att få bort dom, skrek rakt i deras ansikten att dom var äckliga och borde gå. Mamma och pappa stod bara och tittade på. Det hela skulle avgöras i brottningsmatcher typ. Alla X vänner tog jag lätt för att dom var så äckliga och verkligen borde försvinna. Men sedan var det dags för X själv. Det tog emot lite, men hon förlorade också. Sen skulle jag spotta för att jag smakade blod i munnen. Då spottade jag ju självklart på rikitg, rakt på kudden och han inte lägg ner huvudet försen jag var klarvaken och nästan hoppat ur sängen. Hahaha, galet. Feel free to ask who X is :) Ville bara inte skriva ut det här.



Updt.
Okej, jag är världens största seg korv. Orkade faktiskt inte ta mig in till stan. Så nu sitter jag och kollar på glamour och har seriösa tankar på att lägga mig i solariumet tills matilda kommer vid fyra tiden :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sajag inte att du skulle klara matten ?

2008-12-16 @ 22:17:18
Postat av: fannyeliasson

haha, jag gillar filmen ;)

2008-12-16 @ 23:30:57
URL: http://fannyeliasson.blogg.se/
Postat av: Svar på Fanny snygging!

Haha, I know, den är så impoviserad och naturlig ;)

2008-12-17 @ 08:07:08
Postat av: Svar på anonyma jesper.

jag vet, men det var tur att du tvingade mg och plugga och det, jag tror faktiskt inte jag hade klarat det annars. Kanske ska börja med ha korsföhöra varandra innan prov :)

2008-12-17 @ 08:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0