Finally. Busy women came free

TORSDAG. Det blev ju lite som jag tänkt i alla fall :). Jag gjorde mig inte så jätte fin, orkade faktiskt inte, sorry, men tröttheten hann ifatt mig. Kom i alla fall hem till Jesper och där mötte jag en halv svettig sönderstressad lite uppriven och förvirrad jesper. Han ville bara att kvällen skulle komma så hans vänner och han själv kunde ta några öl och glöma stressen - sagt och gjort.

Spriten gick åt och folket for in till stan. Sedan vet jag bara hur det gick när dom kom hem, därimellan vill jag kanske inte veta? Jag och matilda kollade på DH, matilda gick och la sig och jag spelade spel som harpan och röj till halv två då jesper ringer ifrån skuffen på bilen och säger att han är på väg hem..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0