fel på räknaren

MÅNDAG. Jag sitter och har smått panik eftersom vi bara har komplicerade miniräknare här hemma som jag inte förstår hur man trycker på. Gha, verkligen stressande. Varit super sugen på jordnötsringar hela dagen också efter att jag tänkte tillbaka på festen hemma hos johanna i helgen.

Ne, kanske lite mer matte nu då? Eller vad säger ni, det låter väl som en underbart rolig idé?


Är man inte oerhört sexig måndag, tisdag och onsdag hela den här terminen.
Trött på idrotts kläder nu. Men kolla in mina skor!
Inlöpta på Jane Women inne på Souk i höstas.

Kommentarer
Postat av: Petter

Det är här du är nu?

2008-12-08 @ 21:55:23
Postat av: My

hihihi, jag gillade skorna, dom såg mysiga ut..

2008-12-08 @ 23:00:19
URL: http://myhansen.blogg.se/
Postat av: Svar på petter

Eh, ja. Men jag vet ju fortfarande inte vem du är?

2008-12-09 @ 09:44:30
Postat av: Svar på My

Det kan jag lova dig och sätta 1000 kr på ;)

2008-12-09 @ 09:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0