en timme och femton minuter

TISDAG. Det kanske inte är den bästa tiden man ska sitta på ett tre timmars prov, men vi får bara hålla tummarna att det räckte. Jag står och väntar på min as balla och as långsamma vän matilda som jag ska hinna äta med innan jag åker hem och grov plugga naturen tills imorgon.

Varför är bussarna alltid i fel tid och proppfulla nu mer? Det ska min retorik också handla om tror jag, bra sofie att du listade ut det nu!

Det kommer bli jordnötsringar inköpta idag om jag får bestämma! PHA.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jo, det är lite tråkigt att dansen ligger där den gör. Jag har försökt att byta, men det är ju så himla tight med alla tider som ska passa. Får se om det går att göra något nu. Men det är klart att man kan gå ut efter. Det gör ju som sagt jag. Jag tillhör nog interiören snart på Byttan=) Ha det fint!

2008-12-09 @ 12:16:31
URL: http://egocentriskt.blogg.se/
Postat av: Svar på Sofia.

Haha, absolut!

2008-12-09 @ 17:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0