Dolce&Gabbana light blue.

ONSDAG. Dansen på morgonen var ganska dålig när det var så genomskinligt att hon bara tagit sin vanliga dans och inte alls anpassat den.

Fick två mysiga kommentarer idag. Först tyckte Ida och några fler att min lay out var skit snygg och frågade hur jag hade gjort allt. Jag rekommenderar bara att anställa Jesper ;).

En minut senare så säger Kasper:
- Jag måste få det här sagt nu annars kommer jag aldrig fråga.
- Öh, va, haha.
- Vad har du för parfym?
- Öh, va, haha.
- Asså du luktade jätte gott.
Självklart blev jag jätte glad, tack Kappeman.

Nu är det EAtid och det betyder matte med Matilda.

Blir nog inget mer bloggande för dagen då jag slutar vid halv fem och sedan ska kolla ny tv med pappa och jesper. Sedan är det dans och kommer hem vid kvart i tio och ska duschas med mera, så gott natt.


Kommentarer
Postat av: elin

åh, man blir så glad av såna komplimanger!



jag går samhäll-samhäll. får se om jag går kvar till hösten dock, väldigt liten skola är det!

2008-12-03 @ 19:12:16
URL: http://elinlouises.blogg.se/
Postat av: sophia!

bloggen är verkligen jättefin! Gjorde ett försök att skaffa mig en själv igår men det gick åt h*****e så ja, jag har f.farande ingen... fuck datorn! haha PUSS!

2008-12-04 @ 14:03:25
Postat av: Svar på Elin.

Jasså, ska du byta pågrund av skolans storlek? Byt till stagg då, det ä världens bästa skola :).

2008-12-04 @ 21:14:19
Postat av: Svar på sophia.

Tack gullwe. Men skaffa en blogg på devote.nu istället. Mycket lättare att göra snygga designs där. SKAFFA EN, jag vill definitivt läsa! SMACK :*

2008-12-04 @ 21:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0