Djävulens stol

MÅNDAG. Jag sitter här i korridoren med Ida och kollar runt på intranätet nu när skoldagen är slut men bussarna inte avgår. Jag sitter på djävulsstolen, som orsakat min outhärdlig smärta i rumpan. Kommer ni ihåg att amanda satt på en stol och jag ramlade bak på den. Nu har jag ett blåmärke på en halv decimeters radie på skinkan som är rött och lila, vackert!

Dansade par street med Kasper imorse, det var en ny upplevelse, tänkte på alla moves man sett på filmer och danstävlingar som innehåller sexuella rörelser, så blev lite orolig. Som tur var den inte barnförbjuden och det gick kanoners. Vet inte hur jag ska klara min vikt sen när alla dans timmar försvinner..

Nu måste jag börja gå emot bussen och sova en stund för att sedan kliva av hemma i Hagby och rå plugga som ett kaddaver (=as).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0