CV skrivning tar över julrimmen

FREDAG. Mammsi klippte mig tidigare och nu har jag duschat, så vi får se hur det ser ut när det har torkat, det viktigaste är bara att vi har tunnat ut det så pass mycket att det uppklippta inte hänger över hela ansiktet och gör så att det långa håret ser ut som löshår.

Så här såg julklapps statusen ut den elfte december.
[X] Matilda 300-400 kr
[  ] Jesper 1000 kr
[  ] Mamma och Pappa 100-200 kr
[/ ] Syster 150 kr
[X] Sund kusinerna 100 kr
[  ] Nilsson kusinen 50 kr
Alla julklappar och presenter är inhandlade och statusen är fastställd.
[X] Matilda 380 kr
[X] Jesper 1300 kr
[X] Mamma och Pappa 250 kr
[X] Syster 160 kr
[X] Sund kusinerna 100 kr
[X] Nilsson kusinen 50 kr
Och jag är väldigt nöjd med resultatet, både ekonomiskt och innehållsmässigt.

Nu blir det omskriving på CVet i högsta fart. Ska ändras datum, läggas till erfarenheter och personligt brev till alla de fem olika ställena jag ska söka :). Känns lite pirrigt, men ändå uppfriskande. Hoppas det ger gott klirr i kassan med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0