Alltid på språng

ONSDAG. Im  abitch when I want to bee, så startade min dag i hörlurarna på gossip girl. Jag är fast, så fast. Står som utmobbad på de korta rasterna och glor in på min lilla Babys skärm, bara för att jag inte kan hålla mig!

Fick Na provet gjort idag, kändes som det gick bra. Li gjorde sin opponering på mig, jag blev jätte glad, hon var så söt så jag höll på att börja applådera och gråta ett tag. Fick tillbaka min rapport och var inte alls nöjd med VG som Anne satt på den, fy Anne ;).

Sophia var äntligen tillbaka till skolan och livet, knarkade halstabletter och jag var precis inne på hennes nya blogg http://tidsfordriv.blogg.se/. Fick fin lapp med pepparkaka idag utav elevhälsan eller något likanande. Lappen var väl inte lika upplyftande som pepparkakan precis Ett av de mintätaste länderna är Kroatien, akta er på semestern! Just nu, skulle jag gärna vara i ett minrikt land, bara det var varmt.

Grattis Malin sötvännen, namnsdag idag <3


På språng var det, hem till jesper nu och förhoppningsvis hinner jag uppdatera då.

Kommentarer
Postat av: Malin

Naw, tack gumman . Skit snygg bild på dig !

2008-12-11 @ 00:07:01
Postat av: Svar på Malin.

Lugnt snygging. Tackar. Måste ses snart igen, var så mysigt att vara med er igen :)

2008-12-11 @ 16:25:04
Postat av: Agnes

Too fuckin' hot.

2008-12-12 @ 16:44:14
URL: http://feminin-pluralism.blogspot.com
Postat av: Svar på Agnes

To fuckin' hard language!

2008-12-13 @ 15:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0