5 - 6 - 7 - 8 !

TISDAG. Dansadansa. Det är vad jag och klassen har gjort mestadells idag :)
Kommer bilder och klipp om vi är teckniska nog.

Missade bussen hem så satte mig i biblioteket och kolla guinessrekordbok, läskigt vad en del är långa, tjocka, snabba och fula. Fick samtal om mer jobb under jullovet - 29, 30 december och 2 januari. Sedan helger i januari. Men i april ska jag ha ledigt, eftersom då nalkas det utgångar ;).

I lördags hade inte jag ätit snabbmat på två veckor, det var dumt att jag bröt det sen på kvällen, för det satte igång sånt där snabbmatsug så jag köpte hem sån där Billys pizza, fy mig!

Jesper fick hem sin egna nya Baby igår med, ny dator i pianolack, inte sett den än, men den ska visst vara fantastisk ;). Vi ska även få tillbaka våran nya dator snart, skönt att slippa den gamle som flippar som man vill.

Nu sitter jag och kollar på glamour med mammas dator. Så jag ska äntligen ta och kolla igenom en massa kändisbloggar, har tänkt göra det ett tag men inte haft tid. Men nu gör jag det, fastän att jag borde sätta mig och kolla på naturprovet..


häst.                                                          inköp: Liten tomte till mamma och pappa
                                                                    för deras liknande hade gått sönder.
                                                                    Stor tomte till mig själv, mitt första egna
                                                                    julpynt.
                                                                    Kofta i grönt från Only.

Kommentarer
Postat av: My

BOWLINGEN VILL JAG HAAAA

2008-12-03 @ 00:18:29
URL: http://myhansen.blogg.se/
Postat av: Svar på my.

NEJ DET FÅR DU INTE!

2008-12-03 @ 12:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0