47" och full syster gör mig glad

TORSDAG. Igår åkte jag alltså in på stan med pojkvän och fader och köpte tv. Den är finfin och blev uppsatt med nytt hemmabiosystem idag, yeey, äntligen ska jag få se vad det står i matcherna!

Gick och la mig i den hyffsade tid det går att lägga sig på en sofie-dans-onsdag. Vaknar vid 2-3 tiden av en inranglande syster. Det slog och bankade i hela huset ett tag, jag började skratta men orkade inte resa mig och gå ut och kolla in min fulla syster (vilket jag ångrar att jag inte gjorde). Hade också fruktansvärt irreternde dröm som slutade med att jag föll hundra meter ner mot hovet och tänker "Man kan inte dö i en dröm!" och vaknar. Kommer på att det bara är 10 skoldagar kvar och mår genast lite bättre.

Kliver upp, får på mig lite kläder, ny STOR kofta. Ska gå in på min och systers gemensamma toalett och sminka mig. Då är sophinken borta, en handduk på golvet och hennes kappa i handfatet, my god! Förstår ni att jag ångrar att jag inte gick upp och kollade in min miss perfect sister när hon kom hem sån på en onsdag kväll. Kommer aldrig förlåta mig själv för detta ;)

I skolan skulle jag föra över dansbilder och filmer till ett USB, självklart ska USBhålet sitta helt åt helvete och jag ska behöva hoppa upp två meter i luften och sedan landa på Amandas ryggstöd, AJ säger jag. AJAJ säger jag när jag ska försöka sätta mig på toaletten när jag och mamma är på teater. PAIN. Vi åkte in tidigare och satte oss och fikade jag och min kära mammut, sedan blev det Orfeus. Superduper, skulle kunna se den igen om den inte kostat så mycket. Verkligen målande och skitcool, även rolig. Go and see it - and sheck out my workplace..

Imorgon är det efterlängtat naturkunskaps prov (....not!). Kan man alla sidorna i en av böckerna får man G, känns verkligen som om man kommer lyckas med bättre (...not!) Haha, nu ska jag sluta pladdra och i alla fall ge alla nerver och signalsubstanser ett försök.


Jag med stor ny kofta och fyllekappa i handfat.
Jag har en liten hälsning till min syster
- Go girl!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack så mycket. Oline är ju också en danselev till mig. Den andra vet jag inte alls vem det är. Men tack för tipset! Ses på lördag!

2008-12-05 @ 01:02:39
URL: http://egocentriskt.blogg.se/
Postat av: Svar på Sofia.

Varsegod. Jag vet, också min klasskompis, så tänkte om du ville checka in hennes tankar lite ;). Absolut!

2008-12-05 @ 09:33:07
Postat av: Systeryster

Jadu, vänta tills onsdagen den 4 februari, då ska jag ut och dansa reaggaton! Det du ^^

2009-01-05 @ 23:54:03
URL: http://theloved.blogg.se/
Postat av: Anonym

ojojoj.

2009-01-06 @ 12:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0