17 going on 18 spending time with 40.

LÖRDAG. Efter en slö fredag hemma hos mig med min första Ben and Jerry´s - vilket inte var ett mirakel. For vi in till stan en snabbis för att köpa presenter till jespers pappa Magnus. Sedan blev det tårta med läskig grön färg och goda kakor, där sprack den här helg dieten ;).

Så vi fortsatte med chips och exotisk fanta framför Arn 2. "så jävla mycket bättre än jag trodde du vet! Alla har sagt att den ska vara sådär. Jag är paff. Så bra" Som min kära pojke knäckte ur sig sju gånger under elva timmar. Och där blev vi sittandes framför en barnfilm också. Blev teven en stund innan vi fick piffa till oss lite för att åka bort och träffa/hämta Toffe med familj och jannebanen med flera i planes residens.



Där var det fullt ös, männen var fulla och sjöng fina visor med ändrade ord för barnens skull och kvinnorna skrattade så där fruktansvärt högt och sprang efter alla legobitar som låg över halva huset. Jag och jesper körde lite guitar hero world tour med barnen tills det var dags att köra hem familjen. Efter det blev det lite panik trisslotts köpning och hoppa in till Nene och Putte där sistnämnda fyllde förtio. Helt galet att han är så gammal, han beter sig inte som en dag över tjugosju och inte ser någon utav dom ut som det heller. Blev bara en snabbis där för att säga grattis och några ord till. Slängde oss i sängen och kollade på något jätte dåligt tills jag somnade i sista reklam pausen.

A hole day with my love and im never so happy as then.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var något nytt, att du somnar framför teven ;)

2008-12-29 @ 16:41:10
Postat av: svar på anonyma matilda

jag vet, men någon gång måste vara den första ;)

2008-12-29 @ 20:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0